Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Oli tavoitteesi sitten saavuttaa terveellisempi elämäntapa, pudottaa painoa, kehittää lihasmassaa tai jokin näihin liittyvä niin osaan auttaa sinua. Kuntosalitreenaaminen ja siihen liittyvät ruokavaliot ovat parasta osaamisaluettani ja niissä pystyn parhaiten auttamaan.

Se on pelkästään sinusta kiinni, kuinka pitkälle haluat tavoitteissasi päästä.  Valmennukseni perustuu siihen, että aina mennään valmennettavan ehdoilla. Tarkoitukseni ei ole aiheuttaa stressiä tai polttaa ketään loppuun liian rankoilla dieeteillä tai treeniohjelmilla. Rennolla asenteella kohti tavoitetta on minun mottoni. Voin tehdä ohjelmat viimeisen päälle tarkasti tai sitten annan suuntaa antavat ohjeet niin kuin itse parhaaksi näet. Olen havainnut, että molemmilla tavoilla saa tuloksia. Parhaiten tuloksia saa aina kun tekeminen on mielekästä ja motivoivaa, eikä aiheuta turhaa stressiä. Minä tarjoan osaltani täyden tuen ja neuvot ja sinun tehtäväksesi jää noudattaa neuvoja ja raportoida kehityksestä. Valmentajan ja valmennettavan välinen luottamus ja kommunikointi ovat erityisen tärkeää, jonka vuoksi tarjoan pidempiaikaisille valmennettaville rajoittamattoman sähköpostituen ja minulta voi kysyä vapaasti mitä tahansa ja annan vastauksen sinulle. Tavoitteesi saavuttaminen riippuu paljon henkisestä hyvinvoinnistasi, jonka vuoksi minä olen valmentaja, joka on valmis panostamaan myös henkiseen hyvinvointiin. Jos sinulla on murheita, jotka hankaloittavat kehitystäsi niin minun kanssani voi luottamuksellisesti keskustella. Valmennus on minulle intohimo, jonka vuoksi asiakkaan parempi hyvinvointi ja kehitys tuo minulle suurta iloa. Otan vain sen verran valmennettavia, että voin panostaa jokaiseen täysillä.

 

Valmentajana olen kannustava ja ymmärtäväinen, mutta myös hyvällä tavalla vaativa. Juuri sinulle sopivan treenityylin ja ruokavalion suunnittelen riippuen tavoitteistasi sekä elämäntilanteestasi. Itse olen teoriassa oppinut ja kokemuspohjaisesti havainnut erityisen toimivan systeemin, joka pohjautuu periodisoinnille ja erilaisten treenisysteemien ja ravinto-ohjelmien syklittämiselle. Keho voi ottaa vastaan optimaalisesti vain tietyn ajan tietynlaista ärsykettä ja ravinto-ohjelmaa, jonka jälkeen niitä on muutettava. Kuitenkin on huomioitava lajille kuuluva spesifisyys eli pääpaino on aina tavoitteita parhaiten edistävässä ohjelmassa. Tässä valmentajan rooli on kaikista merkittävin. Valmentajan on osattava pitää huoli, että valmennettava kehittyy jatkuvasti ja vaikka välillä on mentävä askel taaksepäin, niin tämän jälkeen mennään kaksi askelta eteenpäin. Treenifilosofiani pohjautuu lihaksella treenaamiseen ja siksi haluan omassa opetuksessani painottaa oikeanlaisen treenitekniikan merkitystä harjoittelussa. Haluan tehdä selväksi, että jokainen valmennettava on minulle tärkeä ja panostan valmennettavien kehittymiseen niin hyvin kuin pystyn. Tämän vuoksi tarjoan omaa aikaani runsaasti valmennettaville.